مصاحبه آرشیو خبر ها
ترزگه : نمی توانم درک کنم چرا از ربیو تا این حد انتقاد می شود

ترزگه : نمی توانم درک کنم چرا از ربیو تا این حد انتقاد می شود

دیوید ترزگه امیدوار است یوونتوس فصل خود را با پل پوگبا و آنخل دی ماریا احیا کند، اما نمی تواند درک کند که چرا آدرین ربیو اینقدر مورد انتقاد قرار می گیرد. او در کلاس جهانی است.

 

مهاجم سابق یوونتوس عصر امروز برای جوایز پای طلایی در مونت کارلو بود و در مورد باشگاه قدیمی خود با اسکای اسپورت ایتالیا صحبت کرد.

 

ترزگه گفت:

 

یووه باید یک قهرمان باشد، این چیزی است که تاریخ آنها حکم می کند و بازیکنان نباید نگران اتفاقات خارج از زمین باشند.

 

آنها دی ماریا را در اختیار دارند و او با عنوان قهرمان جهان به میدان خواهد رفت، در حالی که پوگبا و بسیاری دیگر می توانند چیزهای زیادی را به یوونتوس بدهند.

 

امروز گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه ربیو ممکن است در ژانویه فروخته شود تا در پایان این فصل او را به عنوان بازیکن آزاد از دست ندهد، زیرا حقوق 10 میلیون یورویی در سال برای یووه قابل قبول نیست.

 

او در جام جهانی برای فرانسه تاثیرگذار بود، به فینال رسید و تنها در ضربات پنالتی شکست خورد، اما از زمان ورودش از پی اس جی به عنوان بازیکن آزاد در سال 2019، در ایتالیا به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

 

ما در مورد مشکل یوونتوس صحبت می کنیم، زیرا در ایتالیا او ممکن است مورد انتقاد قرار گرفته باشد، اما در فرانسه کاملا متفاوت است. او در کلاس جهانی است، بازیکن فوق العاده ای که حالا گزینه های خود را ارزیابی خواهد کرد و میخواهد به روند رو به رشد خود ادامه دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: